Skip to main content

Naslovna

Go Search
Naslovna
Novosti
Dokument centar
Inkluzivno obrazovanje
Predškolsko obrazovanje
Bezbjednost djece na internetu
Besplatni alati
Školska mreža
Obrazovne institucije
Linkovi
Forum
Pretraga
Kontakt
  
Naslovna > Novosti > Strategija za digitalizaciju obrazovnog sistema 2022-2027  

Novosti: Strategija za digitalizaciju obrazovnog sistema 2022-2027

Title

Strategija za digitalizaciju obrazovnog sistema 2022-2027 

Body


Informacione i komunikacione tehnologije (IKT) dinamično mijenjaju svijet, omogućavajući bolje povezivanje ljudi i zajednica, inovacije, rast produktivnosti, kao i povećanje životnog standarda stanovništva na globalnom nivou. Obrazovni sistem ima ključnu ulogu u podizanju nivoa informatičke pismenosti učenika i zaposlenih, što doprinosi poboljšanju kvaliteta obrazovanja, a samim tim i poboljšanju kvaliteta života. Uvođenje IKT u nastavni proces i proces učenja, može značajno doprinijeti kvalitetu obrazovno-vaspitnog rada, efikasnosti učenja i boljoj didaktičkoj organizaciji nastave. Zemlje koje teže kontinuiranom razvoju društva i visokokvalitetnom obrazovanju polaze od činjenice da su informaciono-komunikacione tehnologije neophodne za razvoj društvenih i ekonomskih potencijala društva i svakog pojedinca, kao i da su sastavni dio nove vizije obrazovanja, prema kojoj djecu i mlade pripremamo za život i rad u društvu visokih kompetencija.

Kriza izazvana COVID-19 pandemijom i zatvaranje obrazovnih institucija ukazali su na hitnu potrebu za digitalizacijom obrazovnog sistema, na potrebu za nečim što će ga učiniti otpornijim na buduće krize, a time stvoriti osnovu za uspostavljanje visokokvalitetnog sistema učenja na daljinu u kako normalnim, tako i vanrednim okolnostima. Izrada strategije digitalizacije obrazovnog sistema dio je projekta koji finansira EU, koji sprovodi UNICEF i ima za cilj ublažavanje uticaja pandemije COVID-19 na živote djece i porodica na Zapadnom Balkanu i Turskoj.

Dokument možete preuzeti ovdje.

Expires

 
Attachments
Created at 15.11.2022 12:11  by PORTAL\Administrator 
Last modified at 15.11.2022 12:26  by PORTAL\Administrator